Pages

Menghilang

Assalamualaikum ..

Lamanya tak menulis kt sini dah lebih 6bulan rasanya . Hahah Memang bersawang sungguh la tak update apa apa pun .

Sebenarnya kehilanganku di dunia bloging ni sebab tahun lepas sibuk preparation final project dan semester akhir . Dan Alhamdulillah syukur kepada Allah S.W.T aku berjaya menamatkan pengajian pada masa yang ditetapkan . Insyallah April 2014 nanti naik pentas konvokesyen .

Hewhewhew tak sabar nak pakai jubah Unggu ^^


Masuk harini dah 3bulan aku tanam anggur . Haha  Gelak la ko Anne Sadis jugak tanam anggur ni diam tak diam berat badan dah naik melampau lampau nasib la .

Senanya aku dah plan baik punya sebelum habis exam lagi ni lepas exam terus nak kerja dekat SimeDarby KL tempat praktikal dulu tapi apakan daya manusia hanya merancang tuhan yang menentukan makanya aku decide nak sambung belajar Januari 2014 nanti . 

Insyallah doakan saya ye ^^ *sambil buat muka cute tersengih macam kerang busuk *

No comments:

Post a Comment

Dah Habis Baca Sila La Koment Ye.. ^^"